#1804
ursulet
Ursuleţul Grizzlyuță are de parcurs zone de diferite altitudini, care sunt numere întregi. Atunci când trece dintr-o zonă în alta oboseala ursuleţului creşte cu o valoare egală cu altitudinea zonei în care trece. Să se determine zonele în care acesta acumulează oboseală maximă.
Concursul de Informatica "Spiru Haret" Targu Jiu, ed. I
Problema | ursulet | Operații I/O |
ursulet.in /ursulet.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 16 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53317316 | Utilizator | |
Fișier | ursulet.cpp | Dimensiune | 171 B |
Data încărcării | 24 Octombrie 2024, 10:49 | Scor / rezultat | 0 puncte |
ursulet.cpp: In function 'int main()': ursulet.cpp:8:9: warning: unused variable 'n' [-Wunused-variable] int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1; ^ ursulet.cpp:8:11: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable] int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1; ^ ursulet.cpp:8:13: warning: unused variable 'a' [-Wunused-variable] int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1; ^ ursulet.cpp:8:17: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable] int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1; ^ ursulet.cpp:8:21: warning: unused variable 'amax' [-Wunused-variable] int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1; ^ ursulet.cpp:8:28: warning: unused variable 'bmax' [-Wunused-variable] int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema ursulet face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.