Detalii evaluare #53317316

Rezumat problemă

#1804 ursulet

Ursuleţul Grizzlyuță are de parcurs zone de diferite altitudini, care sunt numere întregi. Atunci când trece dintr-o zonă în alta oboseala ursuleţului creşte cu o valoare egală cu altitudinea zonei în care trece. Să se determine zonele în care acesta acumulează oboseală maximă.

Detalii

Problema ursulet Operații I/O ursulet.in/ursulet.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 16 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #53317316 Utilizator Muntea Ana (annamuntea70)
Fișier ursulet.cpp Dimensiune 171 B
Data încărcării 24 Octombrie 2024, 10:49 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

ursulet.cpp: In function 'int main()':
ursulet.cpp:8:9: warning: unused variable 'n' [-Wunused-variable]
     int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1;

         ^
ursulet.cpp:8:11: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable]
     int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1;

           ^
ursulet.cpp:8:13: warning: unused variable 'a' [-Wunused-variable]
     int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1;

             ^
ursulet.cpp:8:17: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable]
     int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1;

                 ^
ursulet.cpp:8:21: warning: unused variable 'amax' [-Wunused-variable]
     int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1;

                     ^
ursulet.cpp:8:28: warning: unused variable 'bmax' [-Wunused-variable]
     int n,x,a=1,b=1,amax=1,bmax=1;

                            ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 5 0 Exemplu
2 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema ursulet face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.