Detalii evaluare #53282038

Rezumat problemă

#2352 careu

Gigel a inventat un nou joc, de această dată utilizând un rebus sub forma de tablă pătratică cu n x n căsuțe. Fiecare căsuță conține câte o literă mare din alfabetul englez sau caracterul '.'. Literele formează pe orizontală sau pe verticală cuvinte delimitate prin caractere punct sau prin marginile tablei. Cel care joacă trebuie să determine cuvintele speciale din careu. Punctajul unui cuvânt se calculează ca suma codurilor ASCII ale literelor distincte care apar în acel cuvânt. Punctajul total al jocului se calculează însumând punctajele literelor distincte ale cuvintelor speciale distincte. Un cuvânt special îndeplinește simultan condițiile:

  • este palindrom
  • are lungime maximă relativ la alte cuvinte palindrom

Să se scrie un program care sa determine, pentru un careu dat, punctajul maxim și cuvintele care permit obținerea punctajului maxim. Dacă nu există astfel de cuvinte se va afișa valoarea 0.

Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2018

Detalii

Problema careu Operații I/O careu.in/careu.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #53282038 Utilizator Lidl ® (Benjamin4321234)
Fișier careu.cpp Dimensiune 1.33 KB
Data încărcării 23 Octombrie 2024, 11:57 Scor / rezultat 3 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

careu.cpp: In function 'int main()':
careu.cpp:28:41: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
                         if (s.size() == maxi && s.size() >= 2) {

                                         ^
careu.cpp:30:47: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
                         } else if (s.size() > maxi && s.size() >= 2) {

                                               ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 3 3
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 3

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema careu face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.