#2102
Robot3
Paul dorește să învețe cum să programeze un robot. Pentru început s-a gândit să construiască un robot format dintr-un mâner, 10
butoane aranjate circular şi un ecran. Pe butoane sunt scrise, în ordine crescătoare, cifrele de la 0
la 9
, ca în figură.
OJI 2017, Clasa a V-a
Problema | Robot3 | Operații I/O |
robot3.in /robot3.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #53231354 | Utilizator | |
Fișier | robot3.c | Dimensiune | 1023 B |
Data încărcării | 22 Octombrie 2024, 00:37 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
robot3.c:1:19: fatal error: fstream: No such file or directory #include <fstream> ^ compilation terminated.
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Robot3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.