#2102
Robot3
Paul dorește să învețe cum să programeze un robot. Pentru început s-a gândit să construiască un robot format dintr-un mâner, 10
butoane aranjate circular şi un ecran. Pe butoane sunt scrise, în ordine crescătoare, cifrele de la 0
la 9
, ca în figură.
OJI 2017, Clasa a V-a
Problema | Robot3 | Operații I/O |
robot3.in /robot3.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #53210903 | Utilizator | |
Fișier | robot3.cpp | Dimensiune | 269 B |
Data încărcării | 21 Octombrie 2024, 14:22 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
robot3.cpp: In function 'int main()': robot3.cpp:13:12: warning: comparison with string literal results in unspecified behaviour [-Waddress] if(ch=="T")break; ^ robot3.cpp:13:12: error: ISO C++ forbids comparison between pointer and integer [-fpermissive] robot3.cpp:13:16: error: break statement not within loop or switch if(ch=="T")break; ^ robot3.cpp:14:12: warning: comparison with string literal results in unspecified behaviour [-Waddress] if(ch=="A")cnt++; ^ robot3.cpp:14:12: error: ISO C++ forbids comparison between pointer and integer [-fpermissive]
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Robot3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.