Detalii evaluare #53184495

Rezumat problemă

#4443 biom

Steve Stonecutter se află într-o lume formată din cuburi, iar fiecare cub aparține unui singur biom. Cuburile sunt dispuse într-o linie și sunt numerotate de la 1 la N. Se consideră că blocurile i și i + 1 sunt vecine între ele pentru toate valorile i de la 1 la N - 1. Putem reprezenta această lume ca și un șir de caractere S de lungime N format din litere mici ale alfabetului limbii engleze, numerotat de la 1 la N, unde al i-lea caracter reprezintă biomul din care face parte al i-lea cub. Aceste mișcări se pot realiza dacă și numai dacă poziția în care Steve vrea să se deplaseze există. Începând de la cubul 1, Steve dorește să ajungă la cubul N cu cost minim, așa că vă roagă pe voi să aflați care este acest cost.

Detalii

Problema biom Operații I/O biom.in/biom.out
Limita timp 0.6 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #53184495 Utilizator Marina Luca (lucamarina20893)
Fișier biom.cpp Dimensiune 1.74 KB
Data încărcării 20 Octombrie 2024, 17:19 Scor / rezultat 24 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

biom.cpp: In function 'void bfs(int)':
biom.cpp:36:15: warning: overflow in implicit constant conversion [-Woverflow]
         dp[i] = INF;

               ^
biom.cpp: In function 'int main()':
biom.cpp:69:25: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
     s = s + '$';poz[s[1]] = 1;//vector for index

                         ^
biom.cpp:74:19: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         v[poz[s[i]]][2] = {i, c};

                   ^
biom.cpp:75:28: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         v[i][3] = {poz[s[i]], d};

                            ^
biom.cpp:76:17: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         poz[s[i]] = i;

                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0.008 secunde Raspuns gresit. 4 0
3 0.008 secunde Raspuns gresit. 4 0
4 0.008 secunde Raspuns gresit. 4 0
5 0.136 secunde Raspuns gresit. 4 0
6 0.392 secunde OK. 5 5
7 0.232 secunde OK. 5 5
8 0.236 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0.216 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0.18 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0.444 secunde OK. 2 2
12 0.22 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0.416 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0.04 secunde Raspuns gresit. 1 0
15 0.036 secunde OK. 1 1
16 0.04 secunde Raspuns gresit. 1 0
17 0.048 secunde Raspuns gresit. 1 0
18 0.048 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0.044 secunde Raspuns gresit. 2 0
20 0.384 secunde Raspuns gresit. 2 0
21 0.296 secunde Raspuns gresit. 2 0
22 0.276 secunde OK. 2 2
23 0.224 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0.056 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0.26 secunde OK. 1 1
26 0.316 secunde Raspuns gresit. 1 0
27 0.396 secunde OK. 1 1
28 0.312 secunde OK. 1 1
29 Depășit Limita de timp depășită 1 0
30 0.416 secunde Raspuns gresit. 1 0
31 0.564 secunde Raspuns gresit. 1 0
32 0.568 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.568 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0.576 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0.56 secunde Raspuns gresit. 2 0
36 0.584 secunde Raspuns gresit. 2 0
37 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
38 0.336 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0.12 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0.476 secunde Raspuns gresit. 2 0
41 0.008 secunde OK. 2 2
42 0.008 secunde OK. 2 2
43 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
44 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
45 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
46 0.008 secunde OK. 2 2
Punctaj total 24

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema biom face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.