#4287
Veverita4
În parcul orașului există 4
rânduri de câte n
copaci perfect aliniați. Rândurile sunt notate A, B, C și D, iar copacii de pe fiecare rând sunt numerotați de la 1
la n
, ca în imaginea de mai jos:
O veveriță jucăușă sare prin copaci astfel:
1
;i
într-un copac numerotat cu i+1
. Dacă se află într-un copac de pe rândul A, va sări în copacul de pe rândul B, dacă se află într-un copac de pe rândul D, va sări în copacul de pe rândul C, dacă se află în copacul de pe rândul B, va sări în copacul de pe rândul A sau în copacul de pe rândul C, iar dacă se află în copacul de pe rândul C, va sări în copacul de pe rândul B sau în copacul de pe rândul D;n
.Aflați numărul M
de modalități în care se poate deplasa veverița, respectând regulile de mai sus.
Problema | Veverita4 | Operații I/O |
veverita4.in /veverita4.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53174675 | Utilizator | |
Fișier | veverita4.cpp | Dimensiune | 1.74 KB |
Data încărcării | 20 Octombrie 2024, 11:50 | Scor / rezultat | 25 puncte |
veverita4.cpp: In member function 'void bign::add(const bign&)': veverita4.cpp:14:37: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for(i=0;i<ADD.data.size();i++) res+=data[i]+ADD.data[i], data[i]=res%10, res/=10; ^ veverita4.cpp:15:30: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for(;i<data.size() && res;i++) data[i]+=res%10, res/=10; ^ veverita4.cpp:19:33: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for(i=0;i<data.size();i++) res+=data[i]+ADD.data[i], data[i]=res%10, res/=10; ^ veverita4.cpp:20:34: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for(;i<ADD.data.size() && res;i++) {data.push_back(res%10+ADD.data[i]); res/=10;} ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
14 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
15 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 25 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Veverita4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.