#1754
Munti
Vrăjitorul Arpsod își dorește să își reamenajeze habitatul. În habitatul acestuia există N
munți, fiecare cu o înălțime cunoscută. Fiind un tip cu un foarte dezvoltat simț estetic, el își dorește să remodeleze cei N
munți astfel încât să obțină un număr maxim de munți cu aceeași înălțime.
Arpsod are la îndemână o magie ce funcționează astfel: alege oricare doi munți, pe primul îl crește cu o unitate iar pe al doilea îl scade cu o unitate. Un munte poate ajunge la înălțimi negative ( practic se transformă într-o groapă ).
Arpsod își poate folosi magia de un număr infinit de ori.
Vrăjitorul vă cere să determinați numărul maxim de munți ce pot fi aduși la o înălțime egală.
Concursul EMPOWERSOFT, 2016
Problema | Munti | Operații I/O |
munti.in /munti.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #53128947 | Utilizator | |
Fișier | munti.cpp | Dimensiune | 252 B |
Data încărcării | 18 Octombrie 2024, 12:48 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
munti.cpp:4:1: error: expected ',' or ';' before 'ofstream' ofstream fout("munti.out") ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Munti face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.