#2130
Robot4
Vlad a inventat un nou joc. Jocul conţine N standuri aşezate în linie dreaptă. Fiecare stand are o etichetă pe care este scris un număr natural. Eticheta este considerată corectă dacă numărul îndeplineşte următoarele două condiţii:
Pentru jocul său, Vlad a construit robotul reparator care ştie să verifice numere şi să le repare, dacă este necesar. Robotul reparator se deplasează în linie dreaptă și se opreşte pe rând la fiecare dintre cele N
standuri. La fiecare stand, robotul verifică eticheta şi dacă nu este corectă, o „repară”. Pentru a repara eticheta, robotul aranjează cifrele impare în ordine crescătoare, apoi, în continuare, aranjează cifrele pare în ordine descrescătoare; dacă eticheta nu conţine nicio cifră impară, cea mai mare cifră pară o înlocuieşte cu 9
; dacă eticheta nu conţine nicio cifră pară, cea mai mică cifră impară o înlocuieşte cu 0
. Deplasarea de la un stand la altul durează t
secunde, verificarea etichetei unui stand durează v
secunde, iar repararea acesteia durează r
secunde. Cursa robotului se încheie după ce robotul a verificat toate cele N
standuri şi a reparat etichetele incorecte.
Scrieţi un program care citeşte numărul N
de standuri, timpul (ora h
, minutul m
, secunda s
) când robotul ajunge la primul stand, timpii t
, v
și r
cu semnificaţia din enunţ şi etichetele standurilor și care rezolvă următoarele cerințe:
N
standuri şi repararea etichetelor incorecte;N
standuri la final.ONI 2017, Clasa a V-a
Problema | Robot4 | Operații I/O |
robot4.in /robot4.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #53031892 | Utilizator | |
Fișier | robot4.cpp | Dimensiune | 1.63 KB |
Data încărcării | 15 Octombrie 2024, 23:43 | Scor / rezultat | 20 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
Punctaj total | 20 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Robot4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.