#4177
livada2
Fiind un băiat aventurier, călărețul Jonathan obișnuia să umble prin pădurile magice ale împărăției tatălui său. În interiorul meleagurilor lui, împăratul avea o livadă specială, în cadrul căreia se aflau n
meri magici, numerotați de la 1
la n
, fiecare măr i
conținând o cantitate cunoscută m[i]
de fructe. Fiind speciali, cantitatea de fructe din acești meri putea fi modificată. Ca în orice poveste, împăratul avea un dușman, pe vrăjitorul Afida, care dorea să-i atace livada.
Concursul Interjudeţean de Matematică şi Informatică Sever Aurel Groze, 2022
Problema | livada2 | Operații I/O |
livada2.in /livada2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53011197 | Utilizator | |
Fișier | livada2.cpp | Dimensiune | 1.04 KB |
Data încărcării | 15 Octombrie 2024, 14:56 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
livada2.cpp: In function 'int main()': livada2.cpp:50:5: error: 's' was not declared in this scope s[1]=v[1]; ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema livada2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.