Detalii evaluare #52983386

Rezumat problemă

La un supermarket există două case de marcat la care clienții își pot plăti cumpărăturile. Când intră în magazin, fiecare client primește un număr unic. Când aceștia vor să plătească, se așază la rând la una dintre cele două case. Clienții sunt procesați pe rând, în ordinea venirii lor.
Scrieți un program care procesează cozile de la casele de marcat. Acest program primește N instrucțiuni pe care trebuie să le execute. Aceste instrucțiuni pot fi de următoarele 4 tipuri:

  • 1 – S-a eliberat casa de marcat numărul 1. Trebuie afișat numărul clientului care urmează la rând; dacă nu este nimeni la coadă la casa respectivă, se va afișa -1.
  • 2 – S-a eliberat casa de marcat numărul 2. Trebuie afișat numărul clientului care urmează la rând; dacă nu este nimeni la coadă la casa respectivă, se va afișa -1.
  • 3 x – Clientul cu numărul x se așază la coadă la casa la care așteaptă mai puțini clienți; dacă la ambele case așteaptă același număr de clienți, atunci clientul cu numărul x se va așeza la coadă la casa 1; trebuie afișată coada la care se așază clientul x. Se garantează că acest client nu este deja așezat la vreun la rând.
  • 4 x – Clientul cu numărul x părăsește rândul la care așteaptă (se garantează că era deja la un rând); în acest caz nu trebuie afișat nimic.

Olimpiada Municipală Iași, clasa a X-a

Detalii

Problema supermarket Operații I/O supermarket.in/supermarket.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #52983386 Utilizator Alex Matei (dgdgfdfhgdh)
Fișier supermarket.cpp Dimensiune 1.15 KB
Data încărcării 14 Octombrie 2024, 21:14 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

supermarket.cpp: In function 'int main()':
supermarket.cpp:14:16: warning: unused variable 'nr' [-Wunused-variable]
 {int i,k,cs,nd,nr;

                ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 10 10 Exemplu
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0 secunde OK. 5 5
4 0 secunde OK. 5 5
5 0 secunde OK. 5 5
6 0 secunde OK. 5 5
7 0.024 secunde OK. 5 5
8 0.024 secunde OK. 5 5
9 0.024 secunde OK. 5 5
10 0.028 secunde OK. 5 5
11 0.028 secunde OK. 5 5
12 0.028 secunde OK. 5 5
13 0.024 secunde OK. 5 5
14 0.028 secunde OK. 5 5
15 0.024 secunde OK. 5 5
16 0.024 secunde OK. 5 5
17 0.024 secunde OK. 5 5
18 0.024 secunde OK. 5 5
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema supermarket face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.