Detalii evaluare #52979660

Rezumat problemă

Se dă n un număr natural. Să se afișeze un romb de latură n umplut cu caractere * iar spațiul spațiul exterior umplut cu #, ca în exemplu.

Detalii

Problema DesenRomb2 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.01 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #52979660 Utilizator Deac Dragos (printesul123)
Fișier desenromb2.cpp Dimensiune 755 B
Data încărcării 14 Octombrie 2024, 19:41 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

desenromb2.cpp:33:1: error: stray '\304' in program
 Nu uita să acorzi o notă soluți
 ^
desenromb2.cpp:33:1: error: stray '\203' in program
desenromb2.cpp:33:1: error: stray '\304' in program
desenromb2.cpp:33:1: error: stray '\203' in program
desenromb2.cpp:33:1: error: stray '\310' in program
desenromb2.cpp:33:1: error: stray '\233' in program
desenromb2.cpp:33:1: error: 'Nu' does not name a type

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema DesenRomb2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.