Detalii evaluare #52916650

Rezumat problemă

Se dă un şir de caractere S format din litere mari şi mici ale alfabetului englez, spaţii şi caracterul ce are codul ASCII 127. Fiecare caracter al lui S se codifică printr-o succesiune de 1 şi 0 ce reprezintă codul ASCII al caracterului în baza 2. Codul începe cu cifra 1, astfel pentru caracterul A codificarea este 1000001. Un cuvânt poate fi format din litere şi caracterul . Se consideră matricea M formată din cuvintele șirului S codificate şi memorate pe câte o linie în ordinea în care se găsesc acestea în propoziție. Scrieţi un program care, cunoscând S şi K, rezolvă următoarele două cerinţe:
1. determină L, latura celui mai mare pătrat din matricea M ce conține doar valori de 1;
2. determină NR, câte pătrate de latura K cu toate elementele egale cu 1 există în matricea M.

Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2020

Detalii

Problema asciimat Operații I/O asciimat.in/asciimat.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #52916650 Utilizator Peter Robert (ROBERT111)
Fișier asciimat.cpp Dimensiune 1.95 KB
Data încărcării 12 Octombrie 2024, 19:38 Scor / rezultat 60 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

asciimat.cpp: In function 'int main()':
asciimat.cpp:15:30: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
         for(int i=0;i<s.size();i++)

                              ^
asciimat.cpp:50:30: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
         for(int i=0;i<s.size();i++)

                              ^
asciimat.cpp:9:13: warning: unused variable 'k' [-Wunused-variable]
     int cer,k,lin=0,cntmax=0;

             ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 10 10
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde OK. 10 10
4 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
5 0 secunde OK. 10 10
6 0 secunde OK. 10 10
7 0 secunde OK. 10 10
8 0 secunde Raspuns gresit. 15 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 15 0
Punctaj total 60

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema asciimat face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.