#3550
liceu
Marciuc este un băiat foarte neastâmpărat. El refuză să învețe informatică, așa că înainte de fiecare oră el pleacă pentru a explora noul său liceu. La plecare le promite colegilor lui că o să treacă pe la magazin înainte de a se întoarce în clasă, pentru a avea ce să mănânce în pauza următoare. Însă, dacă va ajunge în clasă în mai mult de T
secunde, va întarza la ora așa că în acest caz va folosi o ruta directă spre clasă
.
Liceul poate fi reprezentat sub forma unei matrice cu n
linii și n
coloane. Există 3
tipuri de celule:
x
1
y
1
, la poziția x
2
y
2
sau invers;Fiind dat numărul n
de linii și de coloane, coordonatele celulelor ocupate de zid și coordonatele scurtăturilor, se cere să se afișeze numărul de secunde în care Marciuc reușește să ajungă în clasă, trecând și pe la magazin. Dacă magazinul nu este accesibil sau daca va ajunge în clasă in mai mult de T
secunde, atunci el nu va mai merge la magazin și se va afișa numărul de secunde în care acesta ajunge de la poziția lui la clasă. De asemenea, se va afișa și traseul folosit.
Problema | liceu | Operații I/O |
liceu.in /liceu.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #52854553 | Utilizator | |
Fișier | liceu.cpp | Dimensiune | 4.25 KB |
Data încărcării | 10 Octombrie 2024, 21:22 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
8 | 0.008 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
9 | 0.008 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
10 | 0.008 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
11 | 0.012 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
12 | 0.016 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
13 | 0.016 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
14 | 0.016 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
15 | 0.028 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
16 | 0.032 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
17 | 0.032 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
18 | 0.016 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
19 | 0.032 secunde | Distanta gresita! | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema liceu face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.