Detalii evaluare #52854553

Rezumat problemă

#3550 liceu

Marciuc este un băiat foarte neastâmpărat. El refuză să învețe informatică, așa că înainte de fiecare oră el pleacă pentru a explora noul său liceu. La plecare le promite colegilor lui că o să treacă pe la magazin înainte de a se întoarce în clasă, pentru a avea ce să mănânce în pauza următoare. Însă, dacă va ajunge în clasă în mai mult de T secunde, va întarza la ora așa că în acest caz va folosi o ruta directă spre clasă.

Liceul poate fi reprezentat sub forma unei matrice cu n linii și n coloane. Există 3 tipuri de celule:

  • celulă liberă, pe unde băiatul poate avansa, o mutare durând o secundă;
  • celulă ocupată de un zid, pe unde băiatul nu poate avansa;
  • celulă în care se află o scurtătură, ce îl duce într-o secundă de la poziția, x1 y1, la poziția x2 y2 sau invers;

Fiind dat numărul n de linii și de coloane, coordonatele celulelor ocupate de zid și coordonatele scurtăturilor, se cere să se afișeze numărul de secunde în care Marciuc reușește să ajungă în clasă, trecând și pe la magazin. Dacă magazinul nu este accesibil sau daca va ajunge în clasă in mai mult de T secunde, atunci el nu va mai merge la magazin și se va afișa numărul de secunde în care acesta ajunge de la poziția lui la clasă. De asemenea, se va afișa și traseul folosit.

Detalii

Problema liceu Operații I/O liceu.in/liceu.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #52854553 Utilizator Mihai Alexandru Dodan (euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu)
Fișier liceu.cpp Dimensiune 4.25 KB
Data încărcării 10 Octombrie 2024, 21:22 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Distanta gresita! 5 0
1 0 secunde Distanta gresita! 5 0
2 0 secunde Distanta gresita! 5 0
3 0 secunde Distanta gresita! 5 0
4 0 secunde Distanta gresita! 5 0
5 0 secunde Distanta gresita! 5 0
6 0 secunde Distanta gresita! 5 0
7 0 secunde Distanta gresita! 5 0
8 0.008 secunde Distanta gresita! 5 0
9 0.008 secunde Distanta gresita! 5 0
10 0.008 secunde Distanta gresita! 5 0
11 0.012 secunde Distanta gresita! 5 0
12 0.016 secunde Distanta gresita! 5 0
13 0.016 secunde Distanta gresita! 5 0
14 0.016 secunde Distanta gresita! 5 0
15 0.028 secunde Distanta gresita! 5 0
16 0.032 secunde Distanta gresita! 5 0
17 0.032 secunde Distanta gresita! 5 0
18 0.016 secunde Distanta gresita! 5 0
19 0.032 secunde Distanta gresita! 5 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema liceu face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.