Detalii evaluare #52545236

Rezumat problemă

O cutie cu bomboane costă B lei. Gigel are S lei. Determinați câte cutii cu bomboane poate cumpăra Gigel și câți lei trebuie să mai primească pentru a cumpăra încă o cutie.

Detalii

Problema Cumparaturi Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #52545236 Utilizator Mezei Raul (_Raul_M)
Fișier cumparaturi.cpp Dimensiune 780 B
Data încărcării 02 Octombrie 2024, 20:41 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

cumparaturi.cpp:1:1: error: stray '\310' in program
 Cerința

 ^
cumparaturi.cpp:1:1: error: stray '\233' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
 O cutie cu bomboane costă B lei. Gigel are S lei. Determinați câte cutii cu bomboane poate cumpăra Gigel și câți lei trebuie să mai primească pentru a cumpăra încă o cutie.

 ^
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\233' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\242' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\231' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\242' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\233' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\256' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:5:1: error: stray '\310' in program
 Programul citește de la tastatură numerele naturale B S.

 ^
cumparaturi.cpp:5:1: error: stray '\231' in program
cumparaturi.cpp:5:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:5:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:7:1: error: stray '\310' in program
 Date de ieșire

 ^
cumparaturi.cpp:7:1: error: stray '\231' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\310' in program
 Programul afișează pe ecran numerele C P, separate printr-un spațiu, reprezentând numărul de cutii cu bomboane pe care Gigel le poate cumpăra cu S lei, respectiv suma necesară pentru a cumpăra încă o cutie.

 ^
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\231' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\310' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\233' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\242' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\256' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:8:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:10:1: error: stray '\310' in program
 Restricții și precizări

 ^
cumparaturi.cpp:10:1: error: stray '\233' in program
cumparaturi.cpp:10:1: error: stray '\310' in program
cumparaturi.cpp:10:1: error: stray '\231' in program
cumparaturi.cpp:10:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:10:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:11:1: error: stray '\342' in program
 1 ≤ B,S ≤ 1.000.000.000

 ^
cumparaturi.cpp:11:1: error: stray '\211' in program
cumparaturi.cpp:11:1: error: stray '\244' in program
cumparaturi.cpp:11:1: error: stray '\342' in program
cumparaturi.cpp:11:1: error: stray '\211' in program
cumparaturi.cpp:11:1: error: stray '\244' in program
cumparaturi.cpp:11:15: error: too many decimal points in number
 1 ≤ B,S ≤ 1.000.000.000

               ^
cumparaturi.cpp:16:1: error: stray '\310' in program
 Ieșire

 ^
cumparaturi.cpp:16:1: error: stray '\231' in program
cumparaturi.cpp:19:1: error: stray '\310' in program
 Explicație

 ^
cumparaturi.cpp:19:1: error: stray '\233' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\304' in program
 Gigel are 9 lei, iar o cutie cu bomboane costă 4 lei. Poate cumpăra 2 cutii, rămânând 1 leu. Pentru încă o cutie, Gigel are nevoie de încă 3 lei.
 ^
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\242' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\242' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\256' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\303' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\256' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\304' in program
cumparaturi.cpp:20:1: error: stray '\203' in program
cumparaturi.cpp:1:1: error: 'Cerin' does not name a type
 Cerința

 ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Cumparaturi face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.