#1049
Arrows
“Arrows” este un joc care se joacă pe o tablă dreptunghiulară a cărei suprafaţă este împărţită în NxM
celule, aranjate pe N
linii şi M
coloane. În fiecare celulă se află o săgeată (sus, jos, stânga sau dreapta), ca în figura de mai jos:
Când este la mutare, un jucător poate alege o poziţie de start pe care plasează un jeton, apoi deplasează jetonul la celula învecinată în sensul indicat de săgeată. Deplasarea continuă până când jetonul părăseşte tabla de joc, caz în care jucătorul obţine un punctaj egal cu numărul de celule parcurse de jetonul său.
Există însă poziţii de start denumite favorabile, pentru care jetonul nu va părăsi niciodată tabla de joc. De exemplu, toate poziţiile din figură cu fundal gri sunt favorabile. Jucătorul care alege o poziţie de start favorabilă obţine un punctaj egal cu numărul de celule distincte vizitate înmulţit cu 1000
.
Scrieţi un program care, cunoscând configuraţia tablei de joc, rezolvă una dintre următoarele cerinţe:
1. determină punctajul pe care îl obţine un jucător care plasează jetonul său pe o poziţie de start specificată;
2. determină numărul de celule favorabile de pe tabla de joc;
3. determină punctajul maxim pe care jucătorul îl poate obţine la o mutare, alegând convenabil poziţia de start.
OJI 2014, Clasa a VIII-a
Problema | Arrows | Operații I/O |
arrows.in /arrows.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 5 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #52533040 | Utilizator | |
Fișier | arrows.cpp | Dimensiune | 263 B |
Data încărcării | 02 Octombrie 2024, 16:57 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
29 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
30 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Arrows face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.