#2210
zero1
Să considerăm o tablă de joc constituită din N*N
pătrate organizate sub forma unei matrice cu N
linii şi N
coloane. În fiecare pătrat este scris un număr natural. La începutul jocului, în colţul din stânga-sus al tablei se află un pion. Acest pion trebuie să ajungă în colţul din dreapta-jos al tablei. La un pas pionul se poate mişca din poziţia sa curentă (x, y)
fie în pătratul de dedesubt (x+1, y)
(pe linia următoare, aceeaşi coloană), fie în pătratul din dreapta poziţiei sale (x, y+1)
(aceeaşi linie, coloana următoare), dar nu poate fi plasat într-un pătrat care conţine valoarea 0
. Drumul unui pion este constituit din toate pătratele prin care trece pionul pentru a ajunge din colţul stânga-sus până în colţul din dreapta-jos al tablei. Costul unui drum este definit ca produsul numerelor aflate în pătratele situate pe drum. Costul unui drum este optimal dacă numărul de zerouri aflate la sfârşitul scrierii sale în baza 10
este minim. Scrieţi un program care să determine numărul de zerouri aflate la sfârşitul costului optimal.
Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2007
Problema | zero1 | Operații I/O |
zero1.in /zero1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #52516371 | Utilizator | |
Fișier | zero1.cpp | Dimensiune | 15 B |
Data încărcării | 02 Octombrie 2024, 10:52 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
zero1.cpp:1:1: error: 'faaao' does not name a type faaao acum!!!!! ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema zero1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.