#3590
bitdistance
Determinați distanța dintre primul bit setat și ultimul bit setat al unui număr natural.
Problema | bitdistance | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #52033292 | Utilizator | |
Fișier | bitdistance.cpp | Dimensiune | 539 B |
Data încărcării | 17 Septembrie 2024, 02:36 | Scor / rezultat | 56 puncte |
bitdistance.cpp: In function 'int main()': bitdistance.cpp:4:9: warning: unused variable 'r' [-Wunused-variable] int r = 0; ^ bitdistance.cpp:8:17: warning: unused variable 'max' [-Wunused-variable] int c = -1, max = 0, poz_p = 0, poz_u = 0; ^ bitdistance.cpp:5:22: warning: ignoring return value of 'int scanf(const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] scanf("%llu", &a); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
31 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
32 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
33 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
34 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
35 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
36 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
37 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
38 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
39 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
40 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
41 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
42 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | Exemplu | |
43 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
44 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | Exemplu | |
45 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
46 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
47 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
48 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
49 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
50 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
Punctaj total | 56 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema bitdistance face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.