#880
Soarece2
Se dă o tablă dreptunghiulară formată din n
linii și m
coloane, definind n*m
zone, unele dintre ele fiind libere, altele conținând obstacole. Într-o zonă precizată se află un șoarece care se poate deplasa pe tablă trecând din zona curentă în zona învecinată cu aceasta pe linie sau pe coloană. Scopul sau este să ajungă la o bucată de brânză aflată într-o zonă de asemenea precizată, fără a părăsi tabla, fără a trece prin zone care conțin obstacole și fără a trece de două ori prin aceeași zonă.
Determinați o modalitate prin care șoarecele poate să ajungă la bucata de brânză.
Problema | Soarece2 | Operații I/O |
soarece2.in /soarece2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51948378 | Utilizator | |
Fișier | soarece2.cpp | Dimensiune | 2.62 KB |
Data încărcării | 11 Septembrie 2024, 21:14 | Scor / rezultat | 100 puncte |
soarece2.cpp: In function 'int main()': soarece2.cpp:95:34: warning: 'js' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] parcurgereLee(ip, jp, is, js); ^ soarece2.cpp:95:34: warning: 'is' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] soarece2.cpp:95:34: warning: 'jp' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] soarece2.cpp:95:34: warning: 'ip' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Corect! | 20 | 20 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Corect! | 20 | 20 | ||
3 | 0 secunde | Corect! | 20 | 20 | ||
4 | 0.028 secunde | Corect! | 20 | 20 | ||
5 | 0.02 secunde | Corect! | 20 | 20 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Soarece2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.