#3035
lumini
Privită din spațiu, harta insulei din povestea noastră are forma unui caroiaj pătratic cu L linii și L coloane. Liniile și coloanele sunt numerotate de la 1 la L. În fiecare dintre cele L*L celule se află câte un far. Inițial cel de la poziția 1,1 este aprins și toate respectă regula: orice far are farurile vecine (pe linie și coloană, deci maximum 4) în starea opusă față de starea sa. În urma unei furtuni, s-au întâmplat lucruri ciudate: fulgerele au lovit unul după altul și au afectat starea unor faruri. Sunt trei tipuri de fulgere. Prin schimbarea stării unui far înțelegem că acesta se aprinde dacă este stins și se stinge dacă este aprins.
Se dau date despre fulgere, în ordinea în care acestea acționează. Se cere ca la finalul furtunii să se indice care este starea anumitor faruri, aflate la coordonate precizate de pe insulă.
ONIGIM 2019 clasa a VIII-a
Problema | lumini | Operații I/O |
lumini.in /lumini.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 20 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51914440 | Utilizator | |
Fișier | lumini.cpp | Dimensiune | 2.53 KB |
Data încărcării | 08 Septembrie 2024, 11:50 | Scor / rezultat | 100 puncte |
lumini.cpp:11:31: warning: integer overflow in expression [-Woverflow] const int maxx = 2147483647 * 2 - 1; ^ lumini.cpp: In function 'void CompletareSumPart(unsigned int*, std::vector<unsigned int>&)': lumini.cpp:19:32: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for(i = 1; i < op.size() - 1; i++) //-1 pt ca mai e si ultimul ^ lumini.cpp:17:9: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int j = 1, i; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0.032 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.008 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0.036 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0.044 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0.02 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0.044 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.028 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0.036 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
27 | 0.048 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema lumini face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.