#4128
iluminat
Primarul orașului X dorește să aibă un iluminat public modern. Pentru aceasta, realizează o schiță sub forma unui pătrat cu n
linii și n
coloane în care fiecare element situat la intersecția unei linii cu o coloană reprezintă un cartier. Primarul a calculat pentru fiecare cartier care este numărul de stâlpi de iluminat public din acel cartier. Cunoscând numerele naturale nenule n
și k
, precum și numărul de stâlpi de iluminat din fiecare cartier, să se determine:
k
din procedeul de stingere a becurilor?k
?k x k
, înainte de a începe stingerea becurilor?ONI 2022, clasa a VI-a
Problema | iluminat | Operații I/O |
iluminat.in /iluminat.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51842166 | Utilizator | |
Fișier | iluminat.cpp | Dimensiune | 2.44 KB |
Data încărcării | 28 August 2024, 13:17 | Scor / rezultat | 0 puncte |
iluminat.cpp: In function 'int main()': iluminat.cpp:67:13: warning: unused variable 'ck' [-Wunused-variable] int ck=k, o=0; ^ iluminat.cpp:9:18: warning: unused variable 'maxi' [-Wunused-variable] int n, c, k, maxi=-1, maxi1=-1, ok=0, x=0, ok1=1, ok2=1, ok3=1, s=0, cnt=0, scz, gonnakms; ^ iluminat.cpp:9:27: warning: unused variable 'maxi1' [-Wunused-variable] int n, c, k, maxi=-1, maxi1=-1, ok=0, x=0, ok1=1, ok2=1, ok3=1, s=0, cnt=0, scz, gonnakms; ^ iluminat.cpp:9:62: warning: unused variable 'ok3' [-Wunused-variable] int n, c, k, maxi=-1, maxi1=-1, ok=0, x=0, ok1=1, ok2=1, ok3=1, s=0, cnt=0, scz, gonnakms; ^ iluminat.cpp:9:74: warning: unused variable 'cnt' [-Wunused-variable] int n, c, k, maxi=-1, maxi1=-1, ok=0, x=0, ok1=1, ok2=1, ok3=1, s=0, cnt=0, scz, gonnakms; ^ iluminat.cpp:57:34: warning: 'gonnakms' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] if (c==1) {cout<<gonnakms; return 0;} ^ iluminat.cpp:58:28: warning: 'scz' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] if (c==2) {cout<<s-scz; return 0;} ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
1 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
2 | 0.096 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
4 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema iluminat face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.