#628
Cub1
Lui Andrei îi plac foarte mult jocurile de tip puzzle. De curând, el a descoperit un joc nou: un cub de dimensiune n
format din n•n•n
cuburi unitate sub forma unor cămăruţe. Cubul poate fi văzut ca o matrice tridimensionala ale cărei elemente sunt cămăruţele. Două cămăruţe se numesc adiacente dacă au o faţă comună. Astfel, o cămăruţă poate fi adiacentă cu maxim 6
cămăruţe. Scopul jocului este acela de a duce o bilă din cămăruţa de coordonate (1,1,1)
în cămăruţa de coordonate (n,n,n)
. Bila poate trece dintr-o cămăruţă în alta doar dacă acestea sunt adiacente, iar noua cămăruţă este accesibilă din cămăruţa curentă.
Cunoscând n
, dimensiunea cubului şi valorile asociate fiecărei cămăruţe, determinaţi:
a) cămăruța cu un număr maxim de cămăruțe ce pot fi accesate din ea;
b) un drum de lungime minimă de la cămăruţa (1,1,1)
la cămăruţa (n,n,n)
.
Grigore Moisil, 2014
Problema | Cub1 | Operații I/O |
cub1.in /cub1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 2 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 16 MB
|
Id soluție | #51812693 | Utilizator | |
Fișier | cub1.cpp | Dimensiune | 4.93 KB |
Data încărcării | 23 August 2024, 15:20 | Scor / rezultat | 85 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
4 | 0.004 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
5 | 0.016 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
6 | 0.02 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
7 | 0.032 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
8 | 0.044 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
9 | 0.06 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
10 | 0.068 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
11 | 0.084 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
12 | 0.092 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
13 | 0.112 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
14 | 0.132 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
15 | 0.14 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
16 | 0.152 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
17 | 0.172 secunde | Corect! | 5 | 5 | ||
18 | 0.02 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
19 | 0.016 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
20 | 0.016 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 85 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cub1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.