#696
Mario
Jocurile cu Mario sunt jocuri on-line pentru copii de toate vârstele. Acum, Mario-personajul din joc, are nevoie de ajutorul vostru pentru a ajunge din turnul castelului unde se află, la sol, unde îl așteaptă cu nerăbdare prințesa Peach.
Coborârea din turn se face cu ajutorul unor platforme orizontale, de diferite lungimi, fiecare dintre ele aflându-se la o anumită înălțime față de sol. Deplasarea din turn spre sol se va face astfel:
Dacă Mario cade pe o distanță mai mare decât H, atunci își pierde toată energia și nu mai poate continua jocul.
Cunoscând poziția în care se află Mario și modul de așezare al platformelor (date în coordonate carteziene), determinați numărul drumurilor distincte pe care le poate parcurge Mario pentru a ajunge la prințesă.
Problema | Mario | Operații I/O |
mario.in /mario.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 8 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51806401 | Utilizator | |
Fișier | mario.cpp | Dimensiune | 1.45 KB |
Data încărcării | 22 August 2024, 16:28 | Scor / rezultat | 100 puncte |
mario.cpp: In function 'void afisare()': mario.cpp:27:15: warning: unused variable 'd' [-Wunused-variable] long long d; ^ mario.cpp: In function 'void citire()': mario.cpp:15:36: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f,"%d %d %d",&hM,&xM,&H); ^ mario.cpp:16:22: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f,"%d",&N); ^ mario.cpp:18:80: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f, "%d %d %d",&platforma[i].h,&platforma[i].x1,&platforma[i].x2); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
14 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
15 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0.088 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Mario face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.