#708
Cerc1
Considerăm un caroiaj dreptunghiular cu L
linii şi C
coloane. Liniile sunt numerotate de la 1
la L
de sus în jos şi coloanele de la 1
la C
, de la stânga la dreapta. Caroiajul este împărţit în L*C
pătrate cu latura egală cu două unităţi (2
). În fiecare pătrat al caroiajului se găseşte una dintre valorile 0
sau 1
. Se cunoaşte o poziţie (i, j)
a unuia dintre pătratele caroiajului (1 ≤ i ≤ L, 1 ≤ j ≤ C)
.
Trebuie construit un cerc care să îndeplinească următoarele proprietăţi:
(i, j)
;1
şi numărul de valori 0
aflate în pătratele acoperite de cerc să fie maximă.Considerăm că un pătrat este acoperit de cerc dacă pătratul şi cercul au cel puţin un punct comun (aflat pe contur sau în interior). Dacă un pătrat este complet inclus în interiorul cercului se consideră că şi acel pătrat este acoperit de cerc (în figură, cercul desenat “acoperă” inclusiv pătratul din poziţia (3, 4)
). Cercul din figură are raza 3
.
Determinaţi diferenţa maximă ce se poate obţine cu constrângerile de mai sus.
Problema | Cerc1 | Operații I/O |
cerc1.in /cerc1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51765169 | Utilizator | |
Fișier | cerc1.cpp | Dimensiune | 2.33 KB |
Data încărcării | 16 August 2024, 12:20 | Scor / rezultat | 100 puncte |
cerc1.cpp: In function 'void sort(pereche*, int)': cerc1.cpp:49:9: warning: unused variable 'q' [-Wunused-variable] int q = 1; ^ cerc1.cpp: In function 'int main()': cerc1.cpp:55:45: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f,"%d %d %d %d\n",&L, &C, &X, &Y); ^ cerc1.cpp:57:30: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(f,"%s",A[i]+1); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.044 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0.036 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0.032 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0.036 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0.056 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.08 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.108 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0.12 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.032 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.036 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.036 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.032 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.056 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.056 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.056 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.192 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.12 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0.136 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cerc1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.