#2006
Mana
Înștiințat de atacul orcilor, Gandalf și-a luat măsurile de precauție. Credinciosul spion i-a adus acestuia o hartă care arată pozițiile celor n
orci. Harta poate fi reprezentată ca un sistem cartezian de coordonate. Gandalf vrea să folosească o vrajă astfel încât să anihileze cel puțin k
orci. De asemenea, acesta vrea să folosească cât mai puțină mana. Știind că, dacă utilizează r
mana (r
număr natural), și vraja este folosită în punctul de coordonate (x,y)
, acesta anihilează toți orcii din interiorul cercului cu centrul în (x,y)
de rază r
, aflați mana minimă necesară pentru a anihila k
orci.
Problema | Mana | Operații I/O |
mana.in /mana.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51765086 | Utilizator | |
Fișier | mana.cpp | Dimensiune | 1 B |
Data încărcării | 16 August 2024, 12:14 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
mana.cpp:1:1: error: 'a' does not name a type a ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Mana face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.