Detalii evaluare #51601340

Rezumat problemă

#1085 Loto

La Loteria Naţională există N bile inscripţionate cu numere naturale, nenule, distincte de cel mult 4 cifre. Şeful de la loterie primeşte o cutie în care se află cele 6 bile extrase la ultima rundă, restul bilelor neextrase fiind puse într-un seif. Deoarece are o fire poznaşă, el scoate din cutie bila pe care este înscris numărul cel mai mic şi o păstrează în buzunarul hainei sale. În locul ei va pune o bilă neextrasă, aflată în seif, având numărul cel mai apropiat de aceasta. Apoi continuă operaţia şi scoate din cutie şi bila pe care este înscris numărul maxim extras iniţial, pe care o va pune în celălalt buzunar al său. De asemenea o va înlocui cu o altă bilă neextrasă iniţial, aflată în seif, având numărul cel mai apropiat de aceasta.

Realizaţi un program care afişează în ordine crescătoare numerele de pe bilele aflate în cutie după modificările făcute de şef.

Detalii

Problema Loto Operații I/O loto.in/loto.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #51601340 Utilizator rares dumitrascu (zinca_5a_rares)
Fișier loto.java Dimensiune 1.01 KB
Data încărcării 18 Iulie 2024, 23:47 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare


loto.java:1: error: class, interface, or enum expected
var  i,j,n,mx,mn,max,min,x:longint;
^
loto.java:2: error: class, interface, or enum expected
     a:array[0..10000]of boolean;
     ^
loto.java:3: error: class, interface, or enum expected
     b:array[1..6]of integer;
     ^
loto.java:5: error: class, interface, or enum expected
begin
^
loto.java:6: error: unclosed character literal
 assign(input,'loto.in'); reset(input);
              ^
loto.java:6: error: unclosed character literal
 assign(input,'loto.in'); reset(input);
                      ^
loto.java:6: error: class, interface, or enum expected
 assign(input,'loto.in'); reset(input);
                          ^
loto.java:7: error: class, interface, or enum expected
 assign(output,'loto.out');rewrite(output);
 ^
loto.java:7: error: unclosed character literal
 assign(output,'loto.out');rewrite(output);
               ^
loto.java:7: error: unclosed character literal
 assign(output,'loto.out');rewrite(output);
                        ^
loto.java:7: error: class, interface, or enum expected
 assign(output,'loto.out');rewrite(output);
                           ^
loto.java:8: error: class, interface, or enum expected
 readln(n);
 ^
loto.java:9: error: class, interface, or enum expected
 fillchar(a,sizeof(a),false);
 ^
loto.java:10: error: class, interface, or enum expected
 for i:=1 to n do begin
 ^
loto.java:11: error: class, interface, or enum expected
    read(x);a[x]:=true;
            ^
loto.java:12: error: class, interface, or enum expected
 end;
 ^
loto.java:14: error: class, interface, or enum expected
 max:=0; min:=10000; mx:=0;mn:=0;
 ^
loto.java:14: error: class, interface, or enum expected
 max:=0; min:=10000; mx:=0;mn:=0;
         ^
loto.java:14: error: class, interface, or enum expected
 max:=0; min:=10000; mx:=0;mn:=0;
                     ^
loto.java:14: error: class, interface, or enum expected
 max:=0; min:=10000; mx:=0;mn:=0;
                           ^
loto.java:15: error: class, interface, or enum expected
 for i:=1 to 6 do begin
 ^
loto.java:16: error: class, interface, or enum expected
   read(b[i]); a[b[i]]:=false;
               ^
loto.java:17: error: class, interface, or enum expected
   if b[i]<min then begin min:=b[i]; mn:=i; end;
   ^
loto.java:17: error: class, interface, or enum expected
   if b[i]<min then begin min:=b[i]; mn:=i; end;
                                     ^
loto.java:17: error: class, interface, or enum expected
   if b[i]<min then begin min:=b[i]; mn:=i; end;
                                            ^
loto.java:18: error: class, interface, or enum expected
   if b[i]>max then begin max:=b[i]; mx:=i; end;
   ^
loto.java:18: error: class, interface, or enum expected
   if b[i]>max then begin max:=b[i]; mx:=i; end;
                                     ^
loto.java:18: error: class, interface, or enum expected
   if b[i]>max then begin max:=b[i]; mx:=i; end;
                                            ^
loto.java:19: error: class, interface, or enum expected
 end;
 ^
loto.java:20: error: class, interface, or enum expected
 i:=min; j:=min;
 ^
loto.java:20: error: class, interface, or enum expected
 i:=min; j:=min;
         ^
loto.java:21: error: class, interface, or enum expected
 repeat
 ^
loto.java:23: error: class, interface, or enum expected
   if j>1 then dec(j)
   ^
loto.java:25: error: class, interface, or enum expected
 if a[i] then b[mn]:=i else b[mn]:=j;
 ^
loto.java:26: error: class, interface, or enum expected
 a[b[mn]]:=false;
 ^
loto.java:27: error: class, interface, or enum expected
 i:=max; j:=max;
 ^
loto.java:27: error: class, interface, or enum expected
 i:=max; j:=max;
         ^
loto.java:28: error: class, interface, or enum expected
 repeat
 ^
loto.java:30: error: class, interface, or enum expected
   if j>1 then dec(j)
   ^
loto.java:32: error: class, interface, or enum expected
 if a[i] then b[mx]:=i else b[mx]:=j;
 ^
loto.java:34: error: class, interface, or enum expected
 for i:=1 to 5 do
 ^
loto.java:38: error: class, interface, or enum expected
      b[j]:=b[i]-b[j];
      ^
loto.java:39: error: class, interface, or enum expected
      b[i]:=b[i]-b[j];
      ^
loto.java:40: error: class, interface, or enum expected
     end;
     ^
loto.java:42: error: class, interface, or enum expected
 for i:=1 to 5 do write(b[i],' ');
 ^
loto.java:43: error: class, interface, or enum expected
 writeln(b[6]);
 ^
loto.java:44: error: class, interface, or enum expected
 close(output);
 ^
loto.java:45: error: class, interface, or enum expected
end.
^
48 errors

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Loto face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.