Detalii evaluare #51566421

Rezumat problemă

#696 Mario

Jocurile cu Mario sunt jocuri on-line pentru copii de toate vârstele. Acum, Mario-personajul din joc, are nevoie de ajutorul vostru pentru a ajunge din turnul castelului unde se află, la sol, unde îl așteaptă cu nerăbdare prințesa Peach.

Coborârea din turn se face cu ajutorul unor platforme orizontale, de diferite lungimi, fiecare dintre ele aflându-se la o anumită înălțime față de sol. Deplasarea din turn spre sol se va face astfel:

  • Mario își dă drumul în cădere liberă din turn și cade sub efectul greutății sale;
  • dacă în cădere, el ajunge pe o platformă, se va deplasa pe suprafața acesteia spre unul din capetele din stânga sau din dreapta ale acesteia, urmând ca de acolo să procedeze la fel, lăsându-se din nou în cădere liberă spre sol.

Dacă Mario cade pe o distanță mai mare decât H, atunci își pierde toată energia și nu mai poate continua jocul.

Cunoscând poziția în care se află Mario și modul de așezare al platformelor (date în coordonate carteziene), determinați numărul drumurilor distincte pe care le poate parcurge Mario pentru a ajunge la prințesă.

Lot Juniori, Deva, 2013

Detalii

Problema Mario Operații I/O mario.in/mario.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #51566421 Utilizator Muntoiu Vlad-Ioan (gugalcrom)
Fișier mario.cpp Dimensiune 2.15 KB
Data încărcării 12 Iulie 2024, 16:39 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

In file included from /usr/include/c++/4.8/algorithm:62:0,
                 from mario.cpp:3:
/usr/include/c++/4.8/bits/stl_algo.h: In instantiation of '_RandomAccessIterator std::__unguarded_partition(_RandomAccessIterator, _RandomAccessIterator, const _Tp&) [with _RandomAccessIterator = Platforma*; _Tp = Platforma]':
/usr/include/c++/4.8/bits/stl_algo.h:2283:70:   required from '_RandomAccessIterator std::__unguarded_partition_pivot(_RandomAccessIterator, _RandomAccessIterator) [with _RandomAccessIterator = Platforma*]'
/usr/include/c++/4.8/bits/stl_algo.h:2315:54:   required from 'void std::__introsort_loop(_RandomAccessIterator, _RandomAccessIterator, _Size) [with _RandomAccessIterator = Platforma*; _Size = int]'
/usr/include/c++/4.8/bits/stl_algo.h:5461:36:   required from 'void std::sort(_RAIter, _RAIter) [with _RAIter = Platforma*]'
mario.cpp:35:16:   required from here
/usr/include/c++/4.8/bits/stl_algo.h:2245:19: error: passing 'const Platforma' as 'this' argument of 'bool Platforma::operator<(Platforma)' discards qualifiers [-fpermissive]
    while (__pivot < *__last)
                   ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Mario face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.