#2065
cod2
Un spărgător care doreşte să golească un seif are nevoie de codul acestuia şi pentru aceasta are deja o secvenţă de K
numere naturale care reprezintă în mod cert o parte din cod, care din păcate nu este obligatoriu complet. El primeşte de la doi asociaţi câte o secvenţă de M
respectiv N
numere naturale, care, spune fiecare din ei, este codul corect şi complet. Pentru că cele două coduri nu coincid, spărgătorul, pentru a-şi maximiza şansele, încearcă să determine un cod cât mai lung, format dintr-un şir de numere care este comun celor două şiruri primite de la asociaţi şi, în plus, să conţină ca subşir codul său. Dat un şir de numere naturale c[1],c[2],...,c[K]
ce reprezintă codul spărgătorului, precum şi alte două şiruri de numere naturale x[1],x[2],...,x[M]
şi y[1],y[2],...,y[N]
, ce reprezintă codurile celor doi asociaţi, să se determine lungimea maximă a unui şir de numere care este cod comun celor două coduri ale asociaţilor şi conţine, în plus, ca subşir codul spărgătorului.
Lot informatica, Alexandria, 2017
Problema | cod2 | Operații I/O |
cod2.in /cod2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #51554010 | Utilizator | |
Fișier | cod2.cpp | Dimensiune | 1.08 KB |
Data încărcării | 10 Iulie 2024, 14:07 | Scor / rezultat | 48 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
1 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
2 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
5 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
8 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
10 | 0.008 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
12 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
13 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
14 | 0.008 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
15 | 0.008 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0.008 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
19 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
20 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
24 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 48 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema cod2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.