#4177
livada2
Fiind un băiat aventurier, călărețul Jonathan obișnuia să umble prin pădurile magice ale împărăției tatălui său. În interiorul meleagurilor lui, împăratul avea o livadă specială, în cadrul căreia se aflau n
meri magici, numerotați de la 1
la n
, fiecare măr i
conținând o cantitate cunoscută m[i]
de fructe. Fiind speciali, cantitatea de fructe din acești meri putea fi modificată. Ca în orice poveste, împăratul avea un dușman, pe vrăjitorul Afida, care dorea să-i atace livada.
Concursul Interjudeţean de Matematică şi Informatică Sever Aurel Groze, 2022
Problema | livada2 | Operații I/O |
livada2.in /livada2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51529578 | Utilizator | |
Fișier | livada2.cpp | Dimensiune | 1.25 KB |
Data încărcării | 05 Iulie 2024, 15:22 | Scor / rezultat | 20 puncte |
livada2.cpp: In function 'int main()': livada2.cpp:11:49: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] long long n, v[100001], q, choice, x, y, p, j, aux[100002] = {0}, st[100001], dr[100001]; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
4 | 0.044 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0.052 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0.088 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0.144 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0.16 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 20 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema livada2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.