Detalii evaluare #51485291

Rezumat problemă

#2054 Joc7

Inspiraţi de clasicul joc Tic-Tac-Toe (X şi 0), Teodora şi Ştefan îşi propun să joace ceva asemănător, adăugând jocului clasic câteva reguli noi:

  • tabla de joc este un pătrat de latură N, care este împărţit în N*N celule, aşezate pe N linii şi N coloane; celulele pătratului sunt numerotate de la 1 la N2 parcurgând liniile de sus în jos, și coloanele de la stânga la dreapta;
  • Teodora va marca celulele cu X (litera X), iar Ştefan cu 0 (cifra 0);
  • în cadrul unei runde, copiii marchează alternativ câte o celulă din pătrat, nemarcată anterior;
  • o rundă a jocului este descrisă printr-un șir format din exact N2 numere naturale reprezentând celulele pătratului, în ordinea în care au fost marcate succesiv de cei doi copii;
  • jocul are K runde; prima este începută de Teodora, a doua de Ştefan, a treia Teodora, a patra Ştefan şi aşa mai departe;
  • o rundă este câştigată de jucătorul care reuşeşte primul să marcheze complet o linie, o coloană, diagonala principală sau una din cele două semidiagonale paralele şi alăturate cu aceasta, diagonala secundară sau una din cele două semidiagonale paralele şi alăturate acesteia;
  • o rundă se încheie fără un câştigător dacă după marcarea celor N2 celule nu există pe tabla de joc nicio linie, coloană, diagonală sau semidiagonală marcate cu acelaşi simbol.

Cunoscând numerele N, K şi cele K şiruri de numere care reprezintă rundele jucate, scrieţi un program care să rezolve una dintre următoarele două cerinţe:

  1. Să se determine câte runde a câştigat fiecare copil.
  2. Să se determine care este cel mai mare număr de marcări efectuate până la câştigarea unei runde.

Detalii

Problema Joc7 Operații I/O joc7.in/joc7.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #51485291 Utilizator M V (vm09)
Fișier joc7.cpp Dimensiune 2.13 KB
Data încărcării 26 Iunie 2024, 00:04 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 1 1
1 0 secunde OK. 1 1
2 0 secunde OK. 1 1
3 0 secunde OK. 1 1
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 2 2
6 0 secunde OK. 2 2
7 0 secunde OK. 2 2
8 0 secunde OK. 2 2
9 0.004 secunde OK. 2 2
10 0.008 secunde OK. 2 2
11 0.004 secunde OK. 3 3
12 0.012 secunde OK. 3 3
13 0.008 secunde OK. 3 3
14 0.012 secunde OK. 3 3
15 0.02 secunde OK. 3 3
16 0.02 secunde OK. 3 3
17 0.008 secunde OK. 3 3
18 0.012 secunde OK. 3 3
19 0.024 secunde OK. 3 3
20 0 secunde OK. 1 1
21 0 secunde OK. 1 1
22 0 secunde OK. 1 1
23 0 secunde OK. 1 1
24 0 secunde OK. 2 2
25 0 secunde OK. 2 2
26 0 secunde OK. 2 2
27 0 secunde OK. 2 2
28 0 secunde OK. 2 2
29 0.004 secunde OK. 2 2
30 0.008 secunde OK. 2 2
31 0.004 secunde OK. 3 3
32 0.012 secunde OK. 3 3
33 0.008 secunde OK. 3 3
34 0.012 secunde OK. 3 3
35 0.02 secunde OK. 3 3
36 0.02 secunde OK. 3 3
37 0.008 secunde OK. 3 3
38 0.012 secunde OK. 3 3
39 0.024 secunde OK. 3 3
40 0 secunde OK. 5 5 Exemplu
41 0 secunde OK. 5 5 Exemplu
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Joc7 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.