#1234
easydel
Victor are la dispoziție multe cuburi din lemn, toate de aceeași dimensiune, fiecare fiind colorat cu una din culorile 0
, 1
, 2
, …, 9
. El a inventat un joc sub forma unui algoritm:
X
cu zero.X
și jocul se oprește. În caz contrar se trece la pasul 3
.C
și apoi toate cuburile de culoarea C
se elimină din șir. Locurile cuburilor eliminate rămân temporar libere.X
cu 1
la fiecare deplasare cu o poziție. Operațiile de deplasare se încheie când nu se mai pot efectua mutări spre stânga. Apoi se revine la pasul 2
.Se consideră un șir cu cel puțin două elemente reprezentând culorile cuburilor din șir. Se cere să se calculeze valoarea maximă pe care o poate avea X
.
Problema | easydel | Operații I/O |
easydel.in /easydel.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #51471770 | Utilizator | |
Fișier | easydel.c | Dimensiune | 2.81 KB |
Data încărcării | 23 Iunie 2024, 15:41 | Scor / rezultat | 100 puncte |
easydel.c: In function 'main': easydel.c:30:9: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] f[n][v[n]]++; ^ easydel.c:32:9: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] fr[v[n]] = 1; ^ easydel.c:33:9: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] next[n] = pr[v[n]]; ^ easydel.c:34:9: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] pr[v[n]] = n; ^ easydel.c:68:17: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] nrx[stare][vb[j]] += sp[vb[k]][vb[j]];//daca ar disparea toate j-urile, adun pentru fiecare poz k din vectorul original cate j-uri sunt in stanga lui ^ easydel.c:68:17: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] easydel.c:68:17: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema easydel face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.