#993
GenMat20
Scrieţi un program care citeşte de la tastatură un număr natural n
şi construieşte în memorie o matrice cu n
linii şi n
coloane în care fiecare linie a matricei să conţină o permutare a mulţimii {1,2,...,n}
, astfel încât pe linii diferite ale matricei să se afle permutări diferite.
Problema | GenMat20 | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51427905 | Utilizator | |
Fișier | genmat20.cpp | Dimensiune | 441 B |
Data încărcării | 15 Iunie 2024, 16:53 | Scor / rezultat | 100 puncte |
genmat20.cpp: In function 'int main()': genmat20.cpp:7:9: warning: unused variable 'n1' [-Wunused-variable] int n1, n, n2, i1, j1, i, j, si, sj, nr1, nr2, a[16][16]; ^ genmat20.cpp:7:16: warning: unused variable 'n2' [-Wunused-variable] int n1, n, n2, i1, j1, i, j, si, sj, nr1, nr2, a[16][16]; ^ genmat20.cpp:7:20: warning: unused variable 'i1' [-Wunused-variable] int n1, n, n2, i1, j1, i, j, si, sj, nr1, nr2, a[16][16]; ^ genmat20.cpp:7:24: warning: unused variable 'j1' [-Wunused-variable] int n1, n, n2, i1, j1, i, j, si, sj, nr1, nr2, a[16][16]; ^ genmat20.cpp:7:34: warning: unused variable 'si' [-Wunused-variable] int n1, n, n2, i1, j1, i, j, si, sj, nr1, nr2, a[16][16]; ^ genmat20.cpp:7:38: warning: unused variable 'sj' [-Wunused-variable] int n1, n, n2, i1, j1, i, j, si, sj, nr1, nr2, a[16][16]; ^ genmat20.cpp:7:42: warning: unused variable 'nr1' [-Wunused-variable] int n1, n, n2, i1, j1, i, j, si, sj, nr1, nr2, a[16][16]; ^ genmat20.cpp:7:47: warning: unused variable 'nr2' [-Wunused-variable] int n1, n, n2, i1, j1, i, j, si, sj, nr1, nr2, a[16][16]; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Corect ! | 20 | 20 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Corect ! | 40 | 40 | ||
3 | 0 secunde | Corect ! | 40 | 40 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema GenMat20 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.