#624
Sah1
Alex dorește să își învețe fratele să joace șah. După ce i-a explicat regulile, Alex vrea să vadă dacă fratele lui a înțeles, aşa că îi dă un mic test. Având o tablă de șah de N
linii şi N
coloane, Alex pune pe ea M
ture (tura atacă doar pe coloana și linia pe care se află) și un rege. Apoi îi cere fratelui său să îi spună de câte ture este atacat regele în acel moment și pe câte căsuțe de pe tablă poate fi pus regele, astfel încât să nu se afle în șah.
Cunoscând dimensiunea N
a tablei de șah, poziția regelui de pe tablă, numărul M
de ture și poziția fiecărei ture de pe tablă, se cere:
a)să se afișeze numărul de ture care atacă regele în acel moment;
b)numărul de poziții în care regele poate fi pus, astfel încât să nu fie atacat de vreo tură.
Grigore Moisil, 2014
Problema | Sah1 | Operații I/O |
sah1.in /sah1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 4 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #51401029 | Utilizator | |
Fișier | sah1.cpp | Dimensiune | 707 B |
Data încărcării | 12 Iunie 2024, 21:42 | Scor / rezultat | 0 puncte |
sah1.cpp: In function 'int main()': sah1.cpp:13:30: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable] int c, i,n,m,xrege,yrege,x,y,contor=0,j,cx=0,cy=0; ^ sah1.cpp:13:32: warning: unused variable 'y' [-Wunused-variable] int c, i,n,m,xrege,yrege,x,y,contor=0,j,cx=0,cy=0; ^ sah1.cpp:13:43: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] int c, i,n,m,xrege,yrege,x,y,contor=0,j,cx=0,cy=0; ^ sah1.cpp:13:45: warning: unused variable 'cx' [-Wunused-variable] int c, i,n,m,xrege,yrege,x,y,contor=0,j,cx=0,cy=0; ^ sah1.cpp:13:50: warning: unused variable 'cy' [-Wunused-variable] int c, i,n,m,xrege,yrege,x,y,contor=0,j,cx=0,cy=0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Sah1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.