Detalii evaluare #51353996

Rezumat problemă

#4448 legos

Un joc de lego are P piese care sunt cuburi identice. Dorel se joacă cu ele pentru a construi diverse jucării, dar pentru aceasta are nevoie de ajutorul vostru. Cunoscându-se numărul de piese P pe care le are, Dorel vrea să știe:
1) Numărul de piese din care poate să construiască cea mai mare fundație.
2) Numărul de piese din cel mai înalt turn care se poate construi.
3) Numărul de terenuri de legoball care se pot construi folosind toate piesele de lego.

Detalii

Problema legos Operații I/O legos.in/legos.out
Limita timp 0.05 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #51353996 Utilizator Chitoi Remus (Kaizoi)
Fișier legos.cpp Dimensiune 318 B
Data încărcării 10 Iunie 2024, 09:50 Scor / rezultat 31 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 1 1
3 0 secunde OK. 1 1
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 1 1
6 0 secunde OK. 1 1
7 0 secunde OK. 2 2
8 0 secunde OK. 1 1
9 0 secunde OK. 2 2
10 0 secunde OK. 1 1
11 0 secunde OK. 2 2
12 0 secunde OK. 1 1
13 0 secunde OK. 2 2
14 0 secunde OK. 1 1
15 0 secunde OK. 1 1
16 0 secunde OK. 1 1
17 0 secunde OK. 2 2
18 0 secunde OK. 1 1
19 0 secunde OK. 2 2
20 0 secunde OK. 1 1
21 0 secunde OK. 2 2
22 0 secunde OK. 1 1
23 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
35 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
36 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
37 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
38 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
40 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
41 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
42 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
43 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
44 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
45 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
46 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
47 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
48 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
49 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
50 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
51 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
52 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
53 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
54 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
55 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
56 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
57 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
58 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
59 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
60 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
61 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
62 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
63 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
64 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
65 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
66 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
67 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
68 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
69 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
70 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
Punctaj total 31

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema legos face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.