#4533
HarapAlb4
După numeroase aventuri, Harap Alb, însoțit de gașca de prieteni adunați de pe drum (Gerilă, Flămânzilă, Setilă, Ochilă și Păsări-Lăţi-Lungilă) ajung la împăratul Roș, având ca target fata acestuia. Acolo primesc mai multe challenge-uri, pe care le rezolvă cu o dexteritate specifică unor gamer-i cu experiență, dar povestea evită să prezinte ultimul challenge, care le-a pus probleme serioase.
Se pare că fata împăratului Roș i-a dat lui Harap Alb un număr natural cu cel puțin două cifre și i-a cerut să determine cel mai mare număr scris cu două cifre vecine din numărul dat. Harap Alb a întrebat calul, dar acesta nu știa răspunsul, apoi a întrebat-o pe Sfânta Miercuri, nici ea nu știa, așa că vă întreabă pe voi!
Problema | HarapAlb4 | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51319791 | Utilizator | |
Fișier | harapalb4.cpp | Dimensiune | 496 B |
Data încărcării | 06 Iunie 2024, 19:30 | Scor / rezultat | 100 puncte |
harapalb4.cpp: In function 'int main()': harapalb4.cpp:7:21: warning: unused variable 'r' [-Wunused-variable] long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j; ^ harapalb4.cpp:7:27: warning: unused variable 'b2' [-Wunused-variable] long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j; ^ harapalb4.cpp:7:31: warning: unused variable 'a2' [-Wunused-variable] long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j; ^ harapalb4.cpp:7:35: warning: unused variable 'g' [-Wunused-variable] long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j; ^ harapalb4.cpp:7:43: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable] long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema HarapAlb4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.