Detalii evaluare #51319791

Rezumat problemă

După numeroase aventuri, Harap Alb, însoțit de gașca de prieteni adunați de pe drum (Gerilă, Flămânzilă, Setilă, Ochilă și Păsări-Lăţi-Lungilă) ajung la împăratul Roș, având ca target fata acestuia. Acolo primesc mai multe challenge-uri, pe care le rezolvă cu o dexteritate specifică unor gamer-i cu experiență, dar povestea evită să prezinte ultimul challenge, care le-a pus probleme serioase.

Se pare că fata împăratului Roș i-a dat lui Harap Alb un număr natural cu cel puțin două cifre și i-a cerut să determine cel mai mare număr scris cu două cifre vecine din numărul dat. Harap Alb a întrebat calul, dar acesta nu știa răspunsul, apoi a întrebat-o pe Sfânta Miercuri, nici ea nu știa, așa că vă întreabă pe voi!

Detalii

Problema HarapAlb4 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #51319791 Utilizator Chira Robert Andrei (robertandreichira)
Fișier harapalb4.cpp Dimensiune 496 B
Data încărcării 06 Iunie 2024, 19:30 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

harapalb4.cpp: In function 'int main()':
harapalb4.cpp:7:21: warning: unused variable 'r' [-Wunused-variable]
     long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j;

                     ^
harapalb4.cpp:7:27: warning: unused variable 'b2' [-Wunused-variable]
     long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j;

                           ^
harapalb4.cpp:7:31: warning: unused variable 'a2' [-Wunused-variable]
     long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j;

                               ^
harapalb4.cpp:7:35: warning: unused variable 'g' [-Wunused-variable]
     long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j;

                                   ^
harapalb4.cpp:7:43: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable]
     long long n, a, r, b, b2, a2, g, m=0, j;

                                           ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 10 10 Exemplu
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde OK. 10 10
4 0 secunde OK. 10 10
5 0 secunde OK. 10 10
6 0 secunde OK. 10 10
7 0 secunde OK. 10 10
8 0 secunde OK. 10 10
9 0 secunde OK. 10 10
10 0 secunde OK. 10 10
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema HarapAlb4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.