#4648
Donjon
Căpcăunul cel rău o ține captivă pe frumoasa prințesă într-un castel izolat, într-un turn înalt. RAU-Gigel prinde de veste și se duce într-un suflet să o salveze. Ajunge în preajma castelului, însă între cărarea pe care se află el și donjonul prințesei este săpat un mare șanț de apărare pe care RAU-Gigel trebuie să îl treacă. Dar personajul nostru principal are o putere magică, el activează unealta „Piatră” care îi oferă accesul la un morman de pietre pe care, folosindu-se de puterea minții, le poate așeza unele peste altele în speranța că va ajunge pe partea cealaltă a șanțului. Fiind foarte obosit după drumul îndelungat și plin de peripeții, RAU-Gigel nu poate activa magia la capacitate maximă. Reușește oare RAU-Gigel să așeze pietrele? Chiar și așa, căpcăunul îi rezervă și alte surprize, pentru care RAU-Gigel are nevoie de ajutorul vostru.
RAU-Coder 2024
Problema | Donjon | Operații I/O |
donjon.in /donjon.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 0.1 MB
/
Stivă 0.1 MB
|
Id soluție | #51289186 | Utilizator | |
Fișier | donjon.cpp | Dimensiune | 833 B |
Data încărcării | 04 Iunie 2024, 12:33 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Donjon face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.