#1451
Iceberg
Se dă o matrice reprezentând o zonă dintr-un ocean ce conține un iceberg; valorile egale cu 1
fac parte din iceberg, iar cele egale cu 0
reprezintă apă.
Se știe că icebergul este înconjurat de apa (nu există nici o valoare de 1
pe marginea matricei) și că într-un interval de timp se topesc toate zonele icebergului care au cel puțin doua laturi vecine cu apa.
Determinați și afișați cate intervale de timp sunt necesare ca icebergul să se topească în întregime. De asemenea, afișați pentru fiecare interval de timp câte poziții de gheață are icebergul la începutul intervalului.
Problema | Iceberg | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.01 secunde | Limita memorie |
Total: 8 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51288911 | Utilizator | |
Fișier | iceberg.cpp | Dimensiune | 2 B |
Data încărcării | 04 Iunie 2024, 12:17 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
iceberg.cpp:1:1: error: 'ef' does not name a type ef ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Iceberg face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.