Detalii evaluare #51254398

Rezumat problemă

Josephus și prietenii lui s-au gândit la un joc. Ei se așează într-un cerc și își scriu pe rând pe frunte câte un număr, reprezentând indicativul fiecăruia (1, 2, …, n). Toți au la îndemână un marker roșu. Jocul începe de la jucătorul cu numărul 1, care îl va marca cu un X pe cel aflat imediat în stânga sa și care nu a fost deja marcat, apoi următorul nemarcat îi va trece un X pe frunte celui din stânga sa și tot așa, până când va rămâne o singură persoană nemarcată, aceasta fiind considerată câștigătoare.

Best of CNCV /w '18 - '19

Detalii

Problema Josephus Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0 secunde Limita memorie Total: 0.1 MB / Stivă 0.1 MB
Id soluție #51254398 Utilizator chicus maria (chmaria)
Fișier josephus.cpp Dimensiune 266 B
Data încărcării 02 Iunie 2024, 14:41 Scor / rezultat 20 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 2 2 Exemplu
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 2 2
6 0 secunde OK. 2 2
7 0 secunde OK. 2 2
8 0 secunde OK. 2 2
9 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0 secunde OK. 2 2
11 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
35 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
36 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
37 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
Punctaj total 20

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Josephus face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.