#2049
cubic
Avem o jucărie formată din NxN
pătrate de latură 1
dispuse ca într-o matrice cu N
linii și N
coloane. Liniile și coloanele matricei sunt numerotate de la 1
la N
, iar N
este mereu impar. Pătrățelele pot fi albe și le vom codifica 0
, sau negre și le codificăm 1
. Împărțim matricea în zone concentrice astfel: zona 1
este formată din linia 1
, coloana N
, linia N
și coloana 1
; zona 2
este formată din linia a doua, coloana N-1
, linia N-1
, coloana 2
etc. Sunt [N/2]
astfel de zone. În mijlocul matricei este, evident, un singur element, N
fiind impar. Asupra oricărei zone putem aplica o operație de rotire, doar spre stânga.
Dată fiind codificarea jucăriei, precum și “lungimea” maximă permisă pentru o rotire în oricare zonă, să se determine numărul de posibilități de a aplica rotiri asupra zonelor așa încât să rezolvăm jucăria. Evident, unei zone i se poate aplica o singură rotire, de lungime cuprinsă între 0
și valoarea maximă permisă.
Lot Covasna 2017
Problema | cubic | Operații I/O |
cubic.in /cubic.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51087022 | Utilizator | |
Fișier | cubic.cpp | Dimensiune | 211 B |
Data încărcării | 23 Mai 2024, 08:19 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
cubic.cpp: In function 'int main()': cubic.cpp:11:5: error: expected '}' at end of input } ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema cubic face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.