#2101
Traseu2
Fie un labirint reprezentat ca o matrice pătratică cu n
linii (numerotate de sus în jos de la 1
la n
) şi n
coloane (numerotate de la stânga la dreapta de la 1
la n
). Elementele matricei pot fi 0
(semnificând culoar de trecere) sau 1
(semnificând zid). Un roboţel se mişcă prin labirint după un anumit traseu, specificat ca o succesiune de direcţii de mişcare.
Olimpiada Municipala Informatica Iasi 2013
Problema | Traseu2 | Operații I/O |
![]() traseu2.in /traseu2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #50957787 | Utilizator | |
Fișier | traseu2.cpp | Dimensiune | 851 B |
Data încărcării | 15 Mai 2024, 21:28 | Scor / rezultat | 100 puncte |
traseu2.cpp: In function 'int main()': traseu2.cpp:9:23: warning: unused variable 'i1' [-Wunused-variable] int n,v[101][101],i1,j1,i=0,x,y,ok=0,a,b; ^ traseu2.cpp:9:26: warning: unused variable 'j1' [-Wunused-variable] int n,v[101][101],i1,j1,i=0,x,y,ok=0,a,b; ^ traseu2.cpp:9:42: warning: unused variable 'a' [-Wunused-variable] int n,v[101][101],i1,j1,i=0,x,y,ok=0,a,b; ^ traseu2.cpp:9:44: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable] int n,v[101][101],i1,j1,i=0,x,y,ok=0,a,b; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Traseu2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.