#3107
margi
În Săptămâna Altfel – Să știi mai multe, să fi mai bun, elevii A și B se joacă un joc altfel, joc numit margi. Cei doi au la dispoziție o matrice pătratică binară de dimensiune 2
n
.
Scopul jocului este obținerea sumei maxim posibile prin adunarea punctajelor celor doi jucători. Dacă există mai multe posibilități de obținere a acestei sume, fiecare jucător va alege matricele cu număr de ordine mai mic.
Pentru un n
număr natural dat și o matrice binară de dimensiunea 2
n
, se cere să se determine punctajul maxim obținut de cei doi jucători. Se cere și determinarea unei strategii de alegere a matricelor la fiecare pas care să ducă la obținerea punctajului maxim.
Problema | margi | Operații I/O |
margi.in /margi.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50870530 | Utilizator | |
Fișier | margi.cpp | Dimensiune | 1.79 KB |
Data încărcării | 11 Mai 2024, 11:06 | Scor / rezultat | 0 puncte |
margi.cpp: In function 'int main()': margi.cpp:66:20: warning: suggest parentheses around assignment used as truth value [-Wparentheses] if(maxPos=2) {oj+=y;} ^ margi.cpp:67:25: warning: suggest parentheses around assignment used as truth value [-Wparentheses] else if(maxPos=3) {oi+=y;} ^ margi.cpp:68:25: warning: suggest parentheses around assignment used as truth value [-Wparentheses] else if(maxPos=4) {oi+=y; oj+=y;} ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
11 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema margi face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.