#4023
labirint1
Romeo şi Julieta sunt prinşi într-un labirint, dat sub forma unei matrice cu M
linii şi N
coloane, cu elemente 0
şi 1
. Un element 1
reprezintă zid, iar 0
reprezintă spaţiu liber. Romeo şi Julieta se află iniţial în pătratelele (1,1)
(Romeo) respectiv (M,N)
(Julieta) ale matricei, care conţin 0
, se pot deplasa numai pe pătratele care conţin 0
şi nu pot părăsi matricea. Scrieţi un program care va decide care dintre mutări vor fi efectuate de Romeo şi care de Julieta pentru a-i ajuta pe cei doi să ajungă la destinaţii.
ONI 2002, baraj
Problema | labirint1 | Operații I/O |
labirint.in /labirint.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50844075 | Utilizator | |
Fișier | labirint1.cpp | Dimensiune | 2.58 KB |
Data încărcării | 09 Mai 2024, 16:53 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Caught fatal signal 11 | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema labirint1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.