#4434
castel5
După ce a scăpat de Spân și a devenit împărat, Harap-Alb a decis să își construiască un nou castel în împărăția sa ce poate fi reprezentată cu ajutorul sistemului de coordonate carteziene. El știe că Roș-Împărat a construit N+1
garduri dreptunghiulare, însă știe și că acesta este cam zgârcit și nu a folosit cele mai bune materiale. Harap-Alb a învățat din greșeli, iar acum încearcă să se ferească de pericole cât de mult poate. De aceea, el vrea să își amplaseze castelul într-un punct din sistemul cartezian care să se afle în interiorul a cel puțin N
dintre cele N+1
garduri. Fiind date numărul natural nenul N
și coordonatele celor N+1
garduri (perechi de colțuri stânga-sus și dreapta-jos), să se determine (în cazul în care există) punctul cel mai apropiat de originea sistemului de coordonate unde Harap-Alb își poate amplasa castelul astfel încât acesta să se afle în interiorul a cel puțin N
garduri.
Problema | castel5 | Operații I/O |
castel.in /castel.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.4 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #50792302 | Utilizator | |
Fișier | castel5.cpp | Dimensiune | 3.58 KB |
Data încărcării | 05 Mai 2024, 22:34 | Scor / rezultat | 100 puncte |
castel5.cpp: In function 'int main()': castel5.cpp:14:53: warning: unused variable 'cnt' [-Wunused-variable] long long int n,a,b,c,d,r1=-1,r2=-1,l1,c1,l2,c2,cnt; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0.112 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.108 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0.108 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
27 | 0.108 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema castel5 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.