#3606
limbaj
Definim un limbaj de programare, cu instrucțiuni de atribuire și de decizie. Cunoscând valorile inițiale ale tuturor variabilelor(de la a
la z
), să se determine valorile tuturor variabilelor după execuția unei secvențe de program.
ONI 2006, Clasa a IX-a
Problema | limbaj | Operații I/O |
limbaj.in /limbaj.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 16 MB
/
Stivă 4 MB
|
Id soluție | #50777177 | Utilizator | |
Fișier | limbaj.cpp | Dimensiune | 3.11 KB |
Data încărcării | 02 Mai 2024, 18:21 | Scor / rezultat | 96 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
28 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 96 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema limbaj face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.