Detalii evaluare #50767518

Rezumat problemă

#4462 ashima

Se dă un șir A, ale cărui elemente sunt definite prin relația \( {A}_{i} = {i}^{k} \cdot {2}^{i} \) pentru orice 1 ≤ i, unde K este un număr natural dat. Elementele acestui șir se așează într-o matrice M, formată din L linii și C coloane. Ashima vă cere să răspundeți la Q cerințe de forma: \(l_1\ l_2\ c_1\ c_2\) : care este suma elementelor \(M_{i,j}\) din matricea M astfel încât \(l_1 \leq i\leq l_2\) și \( c_1 \leq j \leq c_2\)?

Detalii

Problema ashima Operații I/O ashima.in/ashima.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #50767518 Utilizator Boac Mihai Cosmin (Cosminane)
Fișier ashima.cpp Dimensiune 2.18 KB
Data încărcării 01 Mai 2024, 12:44 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

ashima.cpp: In function 'long long int suma(long long int)':
ashima.cpp:48:1: warning: control reaches end of non-void function [-Wreturn-type]
 }

 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
2 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
3 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
4 0.016 secunde Raspuns gresit. 2 0
5 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
6 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
9 0.172 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0.26 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0.2 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0.26 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0.188 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0.264 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.008 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0.012 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0.4 secunde Raspuns gresit. 4 0
18 0.424 secunde Raspuns gresit. 4 0
19 0.076 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0.012 secunde Raspuns gresit. 5 0
21 0.076 secunde Raspuns gresit. 5 0
22 0.372 secunde Raspuns gresit. 5 0
23 0.396 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0.424 secunde Raspuns gresit. 2 0
25 0.028 secunde Raspuns gresit. 2 0
26 0.436 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0.016 secunde Raspuns gresit. 3 0
28 0.356 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0.416 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0.432 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0.02 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0.02 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.08 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0.364 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0.012 secunde Raspuns gresit. 1 0
36 0.012 secunde Raspuns gresit. 1 0
37 0.012 secunde Raspuns gresit. 1 0
38 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema ashima face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.