#700
Labir
Şoricelul Jerry este (pentru a câta oară ?) în labirint. Labirintul poate fi codificat ca o matrice cu n
linii şi m
coloane formată din n*m
celule pătratice identice. Liniile se numerotează de la 1
la n
, iar coloanele de la 1
la m
. Labirintul este format din celule libere şi din celule ocupate de pereţii labirintului.
La momentul iniţial, Jerry se găseşte într-o anumită celulă liberă şi misiunea lui este să ajungă la destinaţie într-o altă celulă liberă precizată. Șoricelul se poate deplasa din celula curentă în oricare dintre cele patru celule cu care aceasta are în comun o latură şi nu poate ieşi în afara labirintului. Este posibil ca el să nu poată să ajungă de la poziţia iniţială la cea finală trecând doar prin celule libere. În această situație el este nevoit să sfărâme peretele în anumite celule. Jerry şi-a pregătit dinamită în acest scop, pentru că nu i se pare optim să roadă peretele cu dinţii.
Cunoscând dimensiunile n
şi m
ale labirintului, coordonatele celulei de plecare şi ale celulei destinaţie, precum şi coordonatele celulelor ocupate de pereţi, să se determine numărul minim de celule ocupate, pe care Jerry trebuie să le dinamiteze pentru a putea să ajungă la destinaţie.
Problema | Labir | Operații I/O |
labir.in /labir.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #50743165 | Utilizator | |
Fișier | labir.c | Dimensiune | 2.52 KB |
Data încărcării | 27 Aprilie 2024, 16:25 | Scor / rezultat | 70 puncte |
labir.c: In function 'main': labir.c:49:11: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fin, "%d%d%d%d%d%d%d", &n, &m, &l1, &c1, &l2, &c2, &k); ^ labir.c:51:15: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fin, "%d%d", &l, &c); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0.016 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0.024 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0.048 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0.092 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0.112 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
9 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
10 | Depășit | Limita de timp depășită | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 70 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Labir face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.