#2145
Soricel
Șoricelul Remy dorește să depoziteze cubulețele de cașcaval pe care le-a adunat. El a construit un depozit pe o suprafață dreptunghiulară și l-a compartimentat în N*M
camere identice. În fiecare cameră șoricelul a depozitat o cantitate de cubulețe de cașcaval (ca în Figura A) și a stabilit că va mânca în fiecare zi câte un cubuleț de cașcaval din fiecare cameră în care există cașcaval. Planul său este stricat de John, șoricelul leneș din casa vecină, căruia nu-i place să-și strângă singur cașcaval, așa că s-a hotărât să fure din depozitul lui Remy. Pentru că John este pasionat de matematică s-a hotărât ca în fiecare seară, după ce vecinul său a terminat de mâncat, să se plimbe prin depozit și să fure tot cașcavalul din camerele în care găsește un număr pătrat perfect de cubulețe de cașcaval. John intră în depozit prin camera din colțul stânga sus, de coordonate (1,1)
, parcurge prima linie de la prima la ultima coloană, apoi a doua linie de la ultima coloană, până la prima și așa mai departe, până când termină de vizitat toate camerele (ca în Figura B).
Scrieți un program care să determine:
K
.ONIGIM 2017, Clasa a VI-a
Problema | Soricel | Operații I/O |
soricel.in /soricel.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 8 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50682414 | Utilizator | |
Fișier | soricel.cpp | Dimensiune | 2.77 KB |
Data încărcării | 20 Aprilie 2024, 15:35 | Scor / rezultat | 52 puncte |
soricel.cpp: In function 'int main()': soricel.cpp:18:21: warning: unused variable 'cntr' [-Wunused-variable] int p, n, m, k, cntr = 0, cntr2 = 0, mx = 0, cntr3 = 0, l = 0, l1 = 0; ^ soricel.cpp:18:50: warning: unused variable 'cntr3' [-Wunused-variable] int p, n, m, k, cntr = 0, cntr2 = 0, mx = 0, cntr3 = 0, l = 0, l1 = 0; ^ soricel.cpp:18:61: warning: unused variable 'l' [-Wunused-variable] int p, n, m, k, cntr = 0, cntr2 = 0, mx = 0, cntr3 = 0, l = 0, l1 = 0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
18 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
27 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
28 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
29 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
Punctaj total | 52 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Soricel face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.