#4462
ashima
Se dă un șir A
, ale cărui elemente sunt definite prin relația \( {A}_{i} = {i}^{k} \cdot {2}^{i} \) pentru orice 1 ≤ i
, unde K
este un număr natural dat. Elementele acestui șir se așează într-o matrice M
, formată din L
linii și C
coloane. Ashima vă cere să răspundeți la Q
cerințe de forma: \(l_1\ l_2\ c_1\ c_2\) : care este suma elementelor \(M_{i,j}\) din matricea M
astfel încât \(l_1 \leq i\leq l_2\) și \( c_1 \leq j \leq c_2\)?
Lot informatică 2023
Problema | ashima | Operații I/O |
ashima.in /ashima.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #50667981 | Utilizator | |
Fișier | ashima.cpp | Dimensiune | 3.13 KB |
Data încărcării | 19 Aprilie 2024, 12:59 | Scor / rezultat | 100 puncte |
ashima.cpp: In function 'int main()': ashima.cpp:116:17: warning: unused variable 'maxim' [-Wunused-variable] int maxim = min(n, max(1LL, i - 1)); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0.016 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0.016 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0.016 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0.02 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0.176 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0.264 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0.208 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
12 | 0.272 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0.204 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.284 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0.228 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.32 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0.404 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0.428 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
19 | 0.448 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0.46 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
21 | 0.468 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
22 | 0.48 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
23 | 0.412 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
24 | 0.44 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
25 | 0.464 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
26 | 0.452 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0.468 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
28 | 0.496 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
29 | 0.44 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
30 | 0.456 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
31 | 0.476 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
32 | 0.484 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
33 | 0.496 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
34 | 0.5 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
35 | 0.468 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
36 | 0.492 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
37 | 0.5 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
38 | 0.524 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
39 | 0.532 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
40 | 0.544 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema ashima face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.