#718
Sah2
Mihai a primit de ziua sa un joc de şah special. Tabla jocului are forma pătrată, de dimensiune N
dar unele poziţii sunt marcate ca obstacole şi ele nu pot fi ocupate cu piese. În plus, jocul său are o singură piesă, numită “nebun”. Două poziţii pe tablă sunt desemnate ca poziţie iniţială şi poziţie finală. Mihai vrea să determine o modalitate de a deplasa nebunul, cu un număr minim de mutări, astfel încât acesta să ajungă din poziţia iniţială în poziţia finală. Mihai va respecta regulile de mutare a nebunului la jocul de şah, adică din poziţia curentă nebunul se poate muta doar pe diagonală, în oricare dintre cele 4
direcţii, oricâte poziţii deodată dar fără a sări peste obstacole. În plus, Mihai are voie la o excepţie de la această regulă: îi este permis să execute cel mult două mutări după regula de avansare a calului pe tabla de şah.
Dată fiind configuraţia tablei de şah precum şi poziţiile iniţială şi finală ale piesei, se cere determinarea numărului minim de mutări pentru a deplasa piesa între cele două poziţii.
Problema | Sah2 | Operații I/O |
sah2.in /sah2.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50622729 | Utilizator | |
Fișier | sah2.cpp | Dimensiune | 4.78 KB |
Data încărcării | 17 Aprilie 2024, 14:52 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
sah2.cpp: In function 'int Explorare()': sah2.cpp:72:35: error: 'struct Nod' has no member named 'lin' if (varf.poz.lin == final.lin && varf.poz.col == final.col) ^ sah2.cpp:72:64: error: 'struct Nod' has no member named 'col' if (varf.poz.lin == final.lin && varf.poz.col == final.col) ^ sah2.cpp:62:15: warning: unused variable 'nou' [-Wunused-variable] Nod varf, nou, aux; ^ sah2.cpp:134:1: warning: control reaches end of non-void function [-Wreturn-type] } ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Sah2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.