#3065
trio
N
piese de aceeași formă, așezate una lângă alta pe o tablă de joc și numerotate de la stânga la dreapta cu valori de la 1
la N
. Fiecare piesă are marcate pe ea trei zone, iar în fiecare dintre ele este scrisă câte o cifră. Se consideră că o piesă pe care sunt scrise în ordine, de la stânga la dreapta, cifrele C1
, C2
și C3
are următoarele proprietăți:
C1|C2|C3
este identică cu o altă piesă de forma C1|C2|C3
și cu o piesă de forma C3|C2|C1
.C1|C2|C3
este prietenă cu piesele: C1|C2|C3
, C1|C3|C2
, C2|C1|C3
, C2|C3|C1
, C3|C1|C2
și C3|C2|C1
. Se observă că două piese identice sunt și prietene!M
al pieselor identice cu ea să fie cel mai mare posibil și afișați numărul M
determinat;ONI 2019 clasa a V-a
Problema | trio | Operații I/O |
trio.in /trio.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #50622726 | Utilizator | |
Fișier | trio.cpp | Dimensiune | 2.66 KB |
Data încărcării | 17 Aprilie 2024, 14:52 | Scor / rezultat | 100 puncte |
trio.cpp: In function 'int main()': trio.cpp:13:27: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable] int cer,n,c1,c2,c3,max=0,x,y,z,cnt=0,min=99999999,h; ^ trio.cpp:13:29: warning: unused variable 'y' [-Wunused-variable] int cer,n,c1,c2,c3,max=0,x,y,z,cnt=0,min=99999999,h; ^ trio.cpp:13:31: warning: unused variable 'z' [-Wunused-variable] int cer,n,c1,c2,c3,max=0,x,y,z,cnt=0,min=99999999,h; ^ trio.cpp:88:29: warning: 'h' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] ari[i]=max*100+h*10+min; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0.016 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0.02 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0.02 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.02 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0.02 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
26 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
27 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
28 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
29 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema trio face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.