#3035
lumini
Privită din spațiu, harta insulei din povestea noastră are forma unui caroiaj pătratic cu L linii și L coloane. Liniile și coloanele sunt numerotate de la 1 la L. În fiecare dintre cele L*L celule se află câte un far. Inițial cel de la poziția 1,1 este aprins și toate respectă regula: orice far are farurile vecine (pe linie și coloană, deci maximum 4) în starea opusă față de starea sa. În urma unei furtuni, s-au întâmplat lucruri ciudate: fulgerele au lovit unul după altul și au afectat starea unor faruri. Sunt trei tipuri de fulgere. Prin schimbarea stării unui far înțelegem că acesta se aprinde dacă este stins și se stinge dacă este aprins.
Se dau date despre fulgere, în ordinea în care acestea acționează. Se cere ca la finalul furtunii să se indice care este starea anumitor faruri, aflate la coordonate precizate de pe insulă.
ONIGIM 2019 clasa a VIII-a
Problema | lumini | Operații I/O |
lumini.in /lumini.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 20 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50566261 | Utilizator | |
Fișier | lumini.cpp | Dimensiune | 981 B |
Data încărcării | 15 Aprilie 2024, 14:44 | Scor / rezultat | 100 puncte |
lumini.cpp: In function 'int32_t main()': lumini.cpp:28:34: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for(int j=0;j<linii.size();j++){ ^ lumini.cpp:31:36: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for(int j=0;j<coloane.size();j++){ ^ lumini.cpp:35:38: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare] for(int j=0;j<diagonale.size();j++){ ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.072 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0.148 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.028 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
17 | 0.148 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
18 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0.148 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0.068 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0.148 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0.016 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0.044 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.092 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0.108 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
27 | 0.156 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema lumini face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.